Blogga eller inte blogga, det är frågan

Jag har inte skrivit på flera månader, herregud det är ju över ett år sen sist !

Mycket har hänt i mitt liv och jag är så otroligt lycklig där jag är just nu. Jag arbetar, är volontär för hemlösa djur, har en underbar pojkvän och vänner värda guld.

Funderar på att börja blogga igen då jag tycker det är roligt att kunna se tillbaka och minnas det som händer just nu.
Vet dock inte om jag ska starta en ny blogg eller fortsätta på denna, det är något jag måste känna i mig själv.

För tillfället är det några saker som får min vardag att vara lite det lite extra, väntan på att en lght blir såld, en ny köps och att uppgradera mig i arbetslivet . Allt tar sin tid, men jag väntar tålmodigt !

Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0