Tors...Onsdag (fortfarande fel) kväll

Känns som jag inte riktigt är helt med idag alltså haha.

Nåja, Persikan har nyss varit här och tittat på efterlyst med mig, det var trevligt. Vi hann ju även småprata lite om 100 olika saker på en o samma gång , som vanligt :)

Imorgon ska jag träffa lille Thomas, verkar som att han börjat få abstinens efter mig .. blir till att tvinga honom på en fika och gå runt lite i Liljeholmens nya centrum skulle jag tro. Ska även fundera på om jag har råd med en vinterjacka jag sett som är fin , och se om jag kan testa den när vi ändå är ute o flänger runt.

Snart kommer min mamma hem med mina hallon som jag längtat efter i X antal dagar :D , jag vill ju bara ha en speciell "sort" och då måste man fakiskt ha någon som tycker om en så mycket att den ger sig ut dit dom bären finns :) kommer bli goooott! mmmmm

Nu ska jag fortsätta titta på So you think you can dance.. finns många speciella människor där ute asså..



NJUT LIVET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0