TORSDAG!!

IDAG är det Torsdag!! Äntligen hänger jag med igen, dock känns det som fredag idag. men men

Idag vaknade jag av att min kära mor var pratsugen och hon babblade på ett bra tag. Min kära Thomas kom ca en timme efter att jag vaknade och hämtade mig , och egentligen skulle vi ju då åka och fika i Liljeholmen, MEN ICKE!  han ville äta pitaburgare , så vi åkte till skabbiga Fisksätra, träffade hans vän Alex och dom åt massa mat.

Efter det åkte vi till orminge centrum och handla lite dricka och kollade lite på husannonser . "det var fint" sa jag till honom, "mmm och det kostar 3.5 miljoner .. billigt" och så gick vi vidare. DYRT tyckte han, FINT tyckte jag :p det hade ju till och med en egen badbrygga ! jaja

Nu sitter vi hemma hos lille statti och kollar på Baise Moi , tråkigt tycker jag som redan sett den X antal gånger, men roligt tycker dom. Extra roligt tycker Thomas som aldrig sett den.

Vi har även laddat ner Paranormal Activity , tydligen ASäcklig . Jag kommer få hjärtattack. :(

Här kommer lite bilder som vi tagit hittils , nu under dagen.
ENJOY!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0