Tisdag

MysTisdag idag!

Just nu är det självklart Ugly Betty som är på tvn och jag ska snart gå in i mysmood till 100%
Funderar på att be mamma köpa med sig frysta hallon till mig när hon slutar jobbet, hade varit super att få äta dom varma med vaniljglass ikväll. 

Idag har inte mycket hänt, känner att det är extra slappt om dagarna just nu, och jag har börjat drömma om inredning nu igen, då min lägenhet snart är helt klar med stambytet. Det kommer bli skönt, men med det kommer problem jag inte vill tänka på , så jag låter bli. Det är dumt att skjuta fram saker till sista stund, men jag klarar inte av att ta svåra beslut just nu. BLÄ! 

nu får det vara slutklagat, nu skakar vi av oss depp-känslorna och njuter av nuet!



Ha en underbar tisdagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0