Onsdag (i min hjärna Torsdag)

Herregud. Idag har jag suttit och bara njutit av att låta tiden gå då jag i mina tankar trodde att det var Fredag imorgon. Men icke sa nicke, det är ju endast onsdag idag .

Jag har börjat låta mina tankar om närmaste framtiden försiktigt tränga sig på , och jag måste väl helt enkelt ta ett beslut och hålla fast vid det oavsett vad jag egentligen vill eller inte .. Det känns riktigt riktigt tungt och ledsamt , men måste tänka på allas bästa.
Ofta önskar jag att jag bara kunde be någon att hjälpa mig med allt det jobbiga i livet, att någon annan kan få det gjort så jag slipper gå igenom det, och vem vill inte ha det så? tänk vad skönt det hade varit. Nej, det är ingen som har sagt att något här i livet ska vara lätt! man kan inte glida på ett bananskal rakt genom det inte.

Framtiden tänker jag inte endast på med negativa tankar, utan där finns även drömmar och förhoppningar.
Hur kommer allt se ut? Kommer jag vara ensam eller kommer jag ha någon vid min sida? blir det som jag fantiserat om ?
Det är allt lite spännande , som en bra bok man inte vill lägga ifrån sig, bara vill läsa sig igenom snabbt och se hur det slutar. Tålamod har jag inte mycket av :p


Lite tankar jag behövde få ur mig, återkommer med ett happy inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Tuggy

Pussinussi nuss =)sötis där,hihi

2009-11-11 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0