Måndag

Idag har jag , till skillnad från alla andra dagar, faktiskt gjort lite nytta här ! Jag har tvättat två tvättar, diskat + plockat o donat . Jättefint tycker jag att det blev.
Nu är det bara att rensa ut garderober + hall så det blir lite ordning :)

Igår kom vi hem från Thomas vänner runt 17 och vi hade lite myskväll med dip + gurka och blomkål .


Har även tagit kontakt med en kvinna som arbetar på ett katthem och som själv har ett jourhem för katter, så nu krävs det bara en vaccination och en hel del pengar , sen kommer mina katter att få det bästa hemmet för dom , hoppas jag. Hon lät väldigt trevligt och som att hon verkligen bryr sig om katterna.

Nu har iaf mannen kommit hem och han har lagat hemmagjorda köttbullar som vi ska njuta av med makaroner :)


Njut kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0