Dagarna som försvann!

Har haft lite fullt upp de senaste dagarna så har inte haft ro till att uppdatera min kära blogg. Förlåt för det!
Tar och skriver ihop en liten sammanfattning av dagarna som försvann i ett naffs :)

I Tisdags fyllde en vän hela 30 år, så jag och lilla Status åkte till Katrineholm och 'överraskade' honom. Med oss hade vi självklart cider och öl . Det blev en trevlig kväll med dålig musik, kedjerökning, mys med hunden och en lagom fylla. Bilder finns längst ner i det här inlägget.


I Onsdags vaknade vi sent och var sega. Jag och Status tog tåget mot Stockholm vid 16tiden och var glada att komma hem. Jag fortsatte hem till min kära mor där jag lagade fläskfilé med pommes. Blev en någorlunda tidig kväll då jag var helt slut efter dygnet borta i K-hole :)


I Torsdags , igår dåra, gick jag förbi min lägenhet och tittade hur det såg ut och det är jättefint där! Nästan allt är klart i badrummet och I can't wait tills jag får flytta in där på riktigt. Kunna ställa allt på sin rätta plats och verkligen inreda det som jag vill ha det. Har ju inte riktigt flyttat in än känns det som, bodde ju bara där i ca en vecka innan dom började med stambytet. Runt 16 igår hämtade kära Thomas mig och vi åkte hem till honom och hade myskväll med blomkål, morötter och dip .

Ikväll vet jag inte vad som händer, tror det blir myspys med Jessica, men det återstår att se.

Här kommer lite bilder, enjoy!

            
Bjuder på den sista även om jag ser ut som ett litet riksmongo :)


NJUT AV NUET!


Kommentarer
Postat av: Erwin

Äh, vadå riksmongo? Du är alltid fin i mina ögon =)

2010-01-16 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0