Tänder

Nu sitter jag hemma hos min mamma och det är ju alltid trevligt. Jag säger bara en sak; jag Älskar min bärbara dator! den väger så gott som ingenting och den får precis plats i min väska , som jag för övrigt nästan älskar ännu mer, och är så bra och fin. anyway.

Igår hade jag lite myskväll hemma och lagade pepparbiff (eller stek??) och jag gjorde sååå god sallad till! ska göra en likadan här ikväll så kan ta en liten bild då! vi hade det iaf hur mysigt som helst, och vi hade köpt 3 filmer tidigare i veckan så vi såg 2 av dom, den 3e slutade funka mitt i :(. 
Filmerna var Teeth , The Signal och Incubus. Incubus var den som slutade mitt i , tyvärr ska vi väl säga, den var faktiskt ganska bra! Teeth var den jag valde när vi stod i videoaffären, och den var var helt störd haha , vi måste se den persikan!
 Sjukaste filmen på riktigt länge alltså.

kolla trailern :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0