röjhelg och drömboende

Ja fyfan , i fredags var jag S och M ute på krogen - röjde GÄRNET .  När krogen stängde tog jag och M taxi hem till mig och det var ju en upplevelse bara det.
Laddar upp lite bilder från vår helg här nedanför då jag är kass på att skriva för tillfället , mår helt sjukt konstigt i magen, får hoppas det blir bättre senare.

Jag letar fortfarande lägenhet att byta med våran . Tänk om man kunde hitta någon fin lägenhet inne i city, med vitt trägolv, vita väggar, vitt tak , naturligt slitet, stoooora fönster, kök med köksö, stort helkaklat badrum - i can go on.
Man får faktiskt ha ett drömboende . synd bara att det just är en dröm :p
Men titta på de bilderna jag la in som jag hittade på nätet - GE MIG.

  
Och så har vi bilderna från helgen;
     
 
HAHAHA SANDRA SOVER NÄSTAN - NUMMER TVÅ HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHA FYFAAAN! HAHAHAHAHAHA



Du och mitt sovande! APA

2009-05-17 @ 20:43:11
URL: http://foltern.blogg.se/
Postat av: Chanel

Nämen!!! herreguuud världen ÄR VERKLIGEN bra liten:O hur har du det nu för tiden? var bor du och hur mår du idag? du har helt rätt i det du skriver,, klarade vi av det förflutna så kommer vi klara av frramtiden.. och visst kommer tanken då och då då man drömmer sej tillbaka till den tiden på brätte.. dit vill man igen men ändå INTE.. Jag har det bra.. hoppas att du oxå har det bra och att det går framåt.. jag skall absolut hälsa Tess,) hör av dej gärna igen och berätta själv hur det går för dej:) kraaam //Ch

2009-05-22 @ 00:30:21
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0