lite kort

lite kort om saker som hänt under tiden jag inte skrivit.

Jag har börjat köra på körskola, kört 2 gånger och gått en utbildning på körskolan som heter "riskettan".

Katterna har kommit hem och är så glada och ute nästan hela dagarna ;p

Puzzel har fått sin första äckliga fästing , som ska tas bort under morgondagen.


Imorgon ska jag hem till min mamma en stund, kolla en lägenhet , träffa Persikan och efter det hem till mamma igen för att sen sova där ... det är iaf så planeringen ser ut.. Får se hur jag känner imorgon. 

Nu ska jag och katterna snart gå och sova , närhet är allt 

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej du har en fin blogg!

2009-05-29 @ 15:48:29
URL: http://ledl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0