Jordgubbstårta

Inatt sov jag hos mamma då. Myste med katterna och tittade på tv hela kvällen, men la mig ändå någorlunda tidigt.

Idag kom  Persikan förbi och då blev det jordgubbs/vindruvstårta = MUMS . Det blev mycket uppskattat där hemma :)
Efter lite skitsnack åkte Persikan hem till sig och min mor och jag småpratade lite innan det var dags för mig att åka hem. Nu står jag i köket och lagar lite mat -  ska mysa och se lite på tv  och kanske tar jag en sväng på löpbandet senare .

Ang. lägenhetsbytet så har jag inte kommit nånstans tyvärr..  har 3 st 100% byten på en sida, men det står stilla, folk svarar inte på mail/telefon eller förstår inte vad jag säger och tvärtom - vilket är väldigt tröttsamt :( Jag vill att vi ska byta NU. men men , allt har väl sin tid.


Ha det bäst. bilder får ni senare eller imorgon på tårtan och några fina traderafynd jag fick hem idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0