I Love Weekends

Har haft en supermysig helg, men som alltid så finns det minusstunder också - men dom struntar vi i!

I fredags var jag med Persikan hos henne och åt gott och drack gott, vi hade en helt okej kväll! Träffade Persikans kompis Sara och hennes kompis Johanna ( har jag för mig att hon hette) och sen åkte jag hem till mamma och sov där.
När jag vaknade igår var jag lite småsur på Persikan över saker som hänt kvällen innan, men det vände snabbt och vi bestämde att vi skulle åka till Långholmen och se stand-up.
Jag drog med min lillebror och hans kompisar Alex och Markus. Vi åkte och mötte upp Persikan i Hornstull. Riktigt varmt väder och vi var på bästa humöret! Persikans kompis David  ringde och ville följa med och det fick han , efter att vi köpt lite mat och plastglas gick vi en låååååång väg ( enligt lillebror som klagade lite över att han skulle dö av värmeslag ;D ) men tillslut hittade vi en fin liten gräsplätt i skuggan där vi satte oss och käka lite och drack.

Efter någon timme ville vi sitta i solen istället så vi hittade ett berg där vi satte oss och där blev vi kvar till runt 19tiden.
När drickan var slut för Persikan så åkte vi hem till henne och hämtade mer , sen åkte vi tillbaka till långholmen igen runt 21-tiden. När alkoholen var slut åkte Persikan hem med sin kille och jag åkte hem till min mamma och sov där.

Idag är det mors dag - vi brukar inte direkt fira det men idag kände jag mig på bra humör , så köpte en fin blomma, en trisslott, kräftstjärtar ( som vi åt på smörgåsar ) och lite läsk så hon blev jätteglad när hon kom hem efter jobbet :)

Här har ni lite bilder

          

Hoppas hela sommaren 2009 blir lika fin som igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0