Gnesta + Hishult + Gränna och allt däremellan

I lördags åkte jag till Gnesta och gick på dop ! tog sin tid att åka dit, men det glömde man ganska fort när man väl var där.
Kyrkan och cermonin var jättefin. Efter dopet åkte alla hem till min vän Frida, mamman till Tindra som döptes, och där blev det tårta och saft. Senare blev det grillning och jag hann få ett grillspett innan jag tog tåget hem.

Här har ni lite bilder från mina äventyr i helgen

  
Kyrkan                                        Tindra                       Frida & Tindra


               
Jag på tåget       


Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Dom sa "hon är gravid". Sedan sa dom "har tvillingar" men jag är helt säkert på att dom i så fall bara inte pratade tydligt. Men hur säger man fel på "Hon är gravid"?



Jo mammabecka är också känd och populär. Jag har dock lite mer än dubbelt så många unika besökare per dag.

2009-05-06 @ 22:39:30
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Låter jag så tjurigxD? Jag får börja slänga in lite smileys ;)



I alla fall så spelar det ingen roll vem dom snackar om. Bara det att jag inte tror dom skulle säga att "hon är gravid" och att det dessutom var två fjortonåringar. Mammabecka har ju en lite äldre grupp som läser hennes blogg. Jag har småbarnen.. tyvärr! xD

2009-05-07 @ 17:09:25
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Haha.. xD



2009-05-07 @ 19:54:56
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0