the past is good

alltså - jag vet inte om London är lite sega igen. .. . ja .. vi ska Fortfarande inte snacka om Norge - för dom är fortfarande efterblivna som inte kan svara på jävla mail.


IAF

Jag har ikväll kommit på att ens förflutna inte är helt dåligt. jag måste erkänna att de som fanns hos mig har påverkat mig som människa i livet - och tack vare de har jag blivit den jag är. Om jag ej hade träffat dem hade jag ej blivit den jag är och haft de värderingar jag har idag.

Johanna ska vi inte ens prata om - dig berättar jag om för folk fortfarande. saknar dig alltså.

Och Jessica - du finns För Alltid i mitt Hjärta, det Lovar jag dig


God natt folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0