norge svarar inte men min fot finns kvar

ja min fot då. den råkade ju ut för lite skador under lördagskvällen aj aj aj
och jag haltade runt på söndagen och tänkte att nu måste jag nog få kryckor och ledbandet är nog av ush ush ush

MEN så idag när jag vaknade så var det som om ett mirakel skett under natten för min fot var kvar och den kändes helt okei! yippie - tänkte jag

När jag tog av plåstret gjorde det ont igen när jag skådade foten, här har ni bild

                    jajaja ni kanske inte riktigt förstår  -  
ajajaj   .   jaaa jaaa bilden är ej den bästa, men det är höger fot på framsidan lixom - och NEJ JAG VET INTE HUR FAN JAG LYCKADES MED SKRAPSÅR PÅ OVANSIDAN AV FOT/ANKELHELVETET! - hahaha - jo jag ramlade två gånger den kvällen, ska ALDRIG NÅNSIN IGEN HA LÅNG KLÄNNING UNDER UTGÅNG, men HUR ramlar man om det blir skador sådär ? inte vet jag


NU - sängen here i come

Kommentarer
Postat av: L i s a

Hej, Fin blogg! Hur mår du idag? Och vad gör du? Kramar på dej!

2009-03-17 @ 10:17:22
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: f-ldigmtlövjkzhbgfb

Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu äkliiiiiigt du får fan lära dig gå kvinna!



Annars.. =o)

2009-03-17 @ 12:11:59
Postat av: Caroline

hahahha jag är fan stolt över min fina beskrivning på bild nr 2

2009-03-17 @ 12:29:33
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0