kopia???????? NEJ TACK

Har du inga egna åsikter , ord eller - ja vad som helst, så är du fan inget för mig.

Jag står INTE UT MED FOLK SOM KOPIERAR MIG

när man skämtar är det roligt, men när man tar mina exakta ord och stavelser och är seriös, så vet jag inte om man kan bli mer tragisk i mina ögon.. speciellt när det handlar om känsliga saker.


För övrigt så tror jag att en i min närhet lider av aspberger - eller någon liknande "sjukdom" - någon som vet hur man kan vara säker utan att fråga??


Kommentarer
Postat av: Anonym

läs på om de och kolla ifall symptomen stämmer...

2009-03-13 @ 18:23:52
Postat av: Caroline

Jo men det står inga direkta symptom. Skriv ditt namn nästa gång! för det är du sandra? tyckte det var ditt ip nummer. lättare i ha koll på kommentarerna när man skriver namn.

2009-03-13 @ 18:57:52
Postat av: Sandra

mjo det stämmer att det var jag. haha glömde skriva namn..



Men jo det gör det väl?



"Syndromet påverkar människor på väldigt olika sätt, men individer med AS brukar ha vissa gemensamma kännetecken. Hit hör ofta en förmåga att fokusera intensivt på särskilda intresseområden, underkänslighet eller överkänslighet för vissa stimuli, problem med sensorisk integration, själv-stimulerande beteenden som att vagga fram och tillbaka eller yttra ord, och svårigheter med att tolka ansiktsuttryck och andra sociala signaler. Några positiva kännetecken är förbättrad mental fokus, utmärkt minnesförmåga, överlägsen rumsuppfattningsförmåga, samt en intuitiv förståelse för logiska system. Dessa kännetecken kan ofta leda till framgångar inom matematik, teknik, vetenskap, musik, konst eller språk."

2009-03-17 @ 22:06:22
URL: http://foltern.blogg.se/
Postat av: sandra

du kan ju även läsa lite här http://www.aspergercenter.nu/

2009-03-17 @ 22:08:04
URL: http://foltern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0