Irland - 9 Dagar kvar

Igår sov jag hos min mamma och idag har jag varit hos doktorn - jag har lite ont i min hals och var rädd att det skulle 'sprida' sig upp till öronen. Men doktorn klämde lite på min hals och lyste i mina öron och min Näsa!! - Jaha tänkte jag, det här var ju något nytt.
Doktorn kom iaf fram till att jag har fått nåt virus och att jag kommer överleva. Tur

Nu sitter jag hemma hos Persikan och "hjälper henne att flytta" - det går bra. Men hon har inte fått tillgång till lghten än, det får hon runt 14 - Då ska jag hjälpa henne lite mer.

Vi får se vad som sker ikväll, vart kvällen för oss - men Utgång är ett faktum


Snart sitter jag på Irland - Lääääängtaaaar - då ska jag gosa med barnen hela dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0