Irland - 11 Dagar kvar

Ojojoj vad mycket saker det var / är att ordna med flytten = blä

Ringa runt alla bolag och säga upp saker = kostar skitmycket som jag inte räknat med

Seriöst - Vem fan kom på uppsägningskostnad? helt jävla sjukt alltså.

Enda som är bra är att allt verkar lösa sig med min lägenhet + katterna , och att familjen jag ska till är minst lika uppspelta som jag över att jag snart kommer till dom . De har redan planerat att ta med mig på roadtrip Irland runt i sommar, och att vi tar en sväng över till England , och där kanske jag kan träffa Sophie som bor i Sheffield.

Med andra ord kommer det nog komma en Hel del niciga foton på Mig + Irland i sommar - I can't wait där alltså


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit fan va kul att du ska åka till Irland alltså!



Lycka till där! Hoppas att du får det roligt!

2009-03-25 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0