Har ni fest eller?

Gårkvällen var fan tragikomisk alltså - Aldrig mer Tumba haha

Persikan ville att vi skulle på en hemmafest hos hennes kompis och när vi kom innanför dörren tittade vi menande på varandra och vi fick lagom panik när vi insåg misstaget att ha åkt dit. I soffan satt ca 5 pers och typ stirrade ut i intet medans en av dem satt framför datorn, ingen musik var på och persikans kompis var fett otrevlig .

Folk drog fram och tillbaka och ut och in och jag och persikan försökte få igång festen med hjälp av musik och vi själva korkade upp .
Efter ca 1.5 timme kommer det två idioter från ingenstans - en kille & en tjej - och förstör den goda stämningen vi lyckats fått igång . De skriker att vi ska sänka och att folk ska sova och att han ska upp och jobba om 3 timmar osv, medans tjejen började tjaffsa med persikan och allt blev bara riiiiiktigt cp .

Dags att dra blev det när killen persikan kände började skrika på mig (vi vet fortfarande inte varför) att jag skulle ut därifrån . Någon mer fuckad snubbe har jag sällan - om någonsin - mött , och kommer aldrig mer göra det hoppas jag.


sååå - Tumba är inte min grejj - men persikan e min tjej

Haha

Kommentarer
Postat av: Rund och rödaktig, kanske lite gul-orange också.

Jag säger bara crazy bananas mother fuckers :D

2009-03-23 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0