DRIT - så nu kanske London svarar?

Norge vet inte hur man svarar.
Jag skriver ett mail på engelska, blir som en 5åring skrivit brevet, men jag ger ICKE UPP .

Började med sortering av all min skit men jag kom inte så långt då jag ej har några svarta sopsäckar att slänga allt skräp i, så väntar tills min persika kommer så får vi köpa det då på nån affääääär .

BTW har jag blivit beroende (läs: besatt) av min nyyyya lover - MISTER Black Jack a.k.a Tenacious D          omg

jaja här har ni sötnosar


Kommentarer
Postat av: johanna

black jack har jag velat lega med sen jag fick reda på vad sex är! my lover också (efter daniel måste jag väl säga också, haha)

2009-03-18 @ 19:51:29
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0