Onsdagsäventyr

Igår var jag med S och vi åkte till Persikan där vi umgicks i några timmar. Tanken var att vi skulle se Lasse Berghagen i kungsan vid 18-tiden, men det blev lite slött hos persikan , så vi kom iväg vid 19 har jag för mig.

Väl i kungsan mötte vi några från S's skola och slog oss ner hos dom , dock prata jag inte så mycket med dom, men det spelar väl ingen roll :p 

Några timmar senare skulle Persikan åka hem och jag och s drog till henne. Några kompisar till S kom förbi och vi lyssnade lite på musik och konverserade innan det var dags för mig att dra mig hemåt. Trevlig kväll - bara vädret som var kasst.

Idag har jag kört på körskolan och det gick helt okej, sen har jag bara slöat resten av dagen - imorgon ska jag nog till mamma , men får se :)

Här har ni bilder från igår - enjoy

     

Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar korvgubben

2009-06-06 @ 10:38:06
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0