Saknar

Efter mycket mycket Mycket velande fram och tillbaka så kom jag fram till att min nya lägenhet inte är tillräcklig för mina älskade katter. Jag fick kontakt med en kvinna som jobbar på ett katthem och även har katter hemma hos sig tills dess att man hittat nya hem.

Även fast man försökt förbereda sig och ställa in sig på att de aldrig kommer bo med mig igen så var det det värsta jag någonsin varit med om. Tårarna rann från det att jag tog fram kattburarna och de har inte tagit slut än. Aldrig tidigare har jag varit med om den känslan, att mitt hjärta verkligen gick sönder i miljontals jävla bitar och det fanns ingenting jag kunde göra åt det. Jag älskar dig Puzzel. Jag älskar dig Bäbis. Ni finns för alltid i mitt hjärta.

Mina älskade små katter, förlåt. Jag hoppas ni kommer någonstans ute på landet där ni kan springa på stora ängar och kanske lära er jaga små möss.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0