Jobbig + regnig dag

Ja idag har jag varit ensam med tvillingarna från 10 till 17 (irländsk tid) och jag hade sovit så jäääävla dåligt inatt - Lee hade ställt värmepannan på nästan högsta värmen och glömt bort att vrida ner den under natten - men det visste ju inte jag , så jag låg under mitt tjocka täcke och svettades , gick upp vid 4 tiden inatt och vred ner mitt element men det hjälpte inte så mycket.

När jag sen vaknade vid 9 imorse så vad jag allt annat än utvilad. Allt jag hade lust att göra var att sova men det ville inte de små liven. Vid 13tiden var jag övertrött och skulle lägga dem, ca 40 min senare somnade dom och sov väl i näst intill en timme = skön kort vila för mig.

Vid 17 kom Lee och Shauna hem och då åkte vi förbi Lee's mamma och hämtade lite nya kläder som hon köpt till barnen. När vi kom hem gick jag upp på mitt rum och snart ska jag nog lägga mig så jag orkar med dagen imorgon - klockan är snart 21 här. Från imorgon kväll är jag ledig fram tills måndag = skööönt.

Bilder får ni imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0