Here I am

Förlåt att jag inte gjorde klart nedräkningen, men hade så sjukt mycket att göra innan jag åkte.

Nu är jag iaf här - och det är verkligen GRÖNT här, jag tänkte - jaja det är väl gräs där, so what? MEN - det är verkligen GRÄS ÖVERALLT. Vägarna har typ kullar ca 1,5 meter höga på varsin sida och de har gräs på sig. vart man än tittar så är det gräs och gula buskar . Jag klagar inte !

Solen lyser och barnen är glada - här har ni lite bilder - Enjoy

    
Jag & katie                    utsikt från mitt fönster.   Amy bak och katie fram   Macroom - byn                Mitt rum

                              
På vägen från Dublin till Macroom                Katie


Kommentarer
Postat av: Persikaaan

Ja du slår ju min utsikt... rackabajsarns!!

2009-04-06 @ 20:12:40
Postat av: johanna

va kuul! hoppas du har det underbart :D är det en bra familj?

2009-04-06 @ 20:18:43
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0