Hemma

Nu är jag 'hemma' i kallhäll. såååå underbart skönt att ha kommit bort från Irland.

Jag kommer nog inte gå in på detaljer här på bloggen, då man aldrig vet vet vem/vilka som läser .

Igår tog jag en buss från cork till flygplatsen i Dublin,den lämnade cork 19 och kom fram ca 23 och där spenderade jag natten i en fotölj halvsovandes - var ju tvungen att ha stenkoll på min packning. *nooooojjig*
07.30 (skriver i irländsk tid) blev jag väckt av nån som jobbade på flygplatsen som sa att jag inte kunde sova längre.
Jag gick ner till incheckningen som öppnade 8 och fick betala 88 euro för övervikten på min packning. jaja det gör väl inget tänkte jag , så länge jag kommer hem.

11.05 lyfte jag från dublin, och om jag hade kunnat - så hade jag spottat ner på ett visst hus. Landade 14.15 i köpenhamn (då "svensk tid") .
I köpenhamn fick jag vänta på nästa flyg som skulle ta mig till sthlm, som skulle lyfta 17.10, men som blev försenat till ca 17.50 så jag landade vid 19. Därifrån tog jag taxi hit och jag har bara njuuuuuuutit av att bara vara !


Nä - Irland = skitupplevelse . fyfan vilka svin alltså

Jag älskar Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0