Vilka grannar va!?

Mina grannar har precis fått sitt första barn, så i förrgår la jag ett litet vykort med 3 solrosor på och skrev: "Stort grattis och enorm lycka önskar jag er, när två har blivit tre! Mvh Caroline" i deras postlåda.

Och jag har sprungit upp och ner hela dagen igår och idag och tittat om jag fått nåt tackkort, men det har varit tomt i min postlåda. Nyss när jag låg och vilade så plingade det på dörren och jag kunde Inte förstå vem det var, så jag fick litehalvpanik och skyndade mig på med kläder. När jag öppnade dörren stod mina grannar med en yttepytteliten pojke i famnen och en blomma i den andra, och jag är helt yrvaken och vet inte vad jag ska säga eller göra!

Så nu sitter jag här med en jättefin blomma och funderar på om jag ska gå ner och plinga på och be om ursäkt för att jag betedde mig så dumt, jag blev helt hyperaktig och frågade bara om barnets namn men inte föräldrarnas . så pinsamt.

Men titta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0