Ush

hej på er.

Förlåt för uppehållet, men haft mycket att göra i skolan och hemma. Jag har bestämt mig för att bo själv under december månad, och har fixat så det går ihop med ekonomin också. Helt underbar känsla ändå nu när det känns mer och mer som bara min lägenhet!! och senast på söndag ska hon som har bott hos mig hämta sina saker, och då kan jag använda det lilla rummet !!
Och snart ska jag börja julpynta för fullt !! KUL!!!!!

Just nu sitter jag och tittar på insider. fyfan vilka jävla idioter det finns alltså. på riktigt.
Först socialen ( ingen nyhet ) som är dumma i huvudet och slänger ut en 18årig tjej med en 10månaders son på gatan. Pinsamt. Men något som är ännu mer pinsamt är ju de finska zigenarna som har haft värsta grannbråken i över 20 år, och nu har ena familjen gått och huggit ner en av dom från den andra familjen med en YXA så han blev av med ena ögat!! HERREGUD!!! ja jag behöver väl inte säga vad jag tycker om .. sånt..


Lovar att bli bättre på att uppdatera igen!

Ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0