Studera hemifrån?

Hur fungerar det när man studerar hemifrån? Någon av er som gjort det eller känt någon som gjort det?


Idag har jag varit nere som vanligt. Har precis legat i badet i ca 1,5 timme och läst "ro utan åror" av Ulla-Carin Lindquist, började läsa den imorse och är snart klar med den. Väldigt ledsam bok och jag kom på att jag måste se hennes dokumentär igen, om den finns kvar på SVT play..

Har blivit en riktig bokslukare det senaste, så det har blivit en fördel med att ha 30 minuters resväg till och från skolan.


Senare blir det ugly betty och desperate  I LIKE
 


- bort med dig dumma depression


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja gud ja skulle jag sitta och diskutera med någon som inte var svensk om mina åsikter vill jag inte alls veta vad som skulle hända med mig =P vet en tjejkompis lillesyster fick en spark i magen för att hon sa något tillbaka till en kille. Men nog omd et haha man kan ju diskutera de i evigheter lixom!



Ja men gör så =)

kramar

2008-11-12 @ 16:02:09
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0