Sömn

Jag har faktiskt sytt en hel del de senaste 2 dagarna! hade köpt två "kattsängar" som var röda, inte så fint, då vard. rummet ska gå i svart-vitt. Har även en kattklösgrejj i beige här, eller snarare hade. Sist vi var på bauhaus köpte jag 1 stor fleecefilt och den har jag klippt sönder och sytt på sängarna och klösgrejjen. Det blev helt okej! iaf på sängarna :p
kan lägga upp bild på det typ imorgon.

Enda negativa med det är att katterna är svarta som natten själva så man ser inte först om det ligger någon katt däri :p

men Nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen och titta på Ulla-Carin Lindqvist's dokumentär. Ni borde titta på den! Jag läste ut hennes bok idag och jag kände mig sorgsen men ändå full med liv och kärlek. Vi måste vara tacksamma för det vi har, de vi har och att vi har chansen att uppleva ännu en dag.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=565460 

Ha en underbar och mysig onsdagsnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0