School

Igår sov jag hos meine mutter så hade ej tillgång till dator! Eller a, lillebrorsans men den får man knappt kolla SL på innan han har abstinens från CS och allt vad han nu håller på med!

Igår hade jag film i skolan och vi såg "Alla mår bra", dokumentären om Jordbrobarnen. jaja. tycker det är en rolig grejj som filmaren kommit på, att filma en klass i 1an typ 1976, sen typ 1988 och sist 2005! roligt att se hur det har gått för dom och hur dom ser ut "nu"!!

Idag har det varit skola och jag läste ut Dödergök idag! "fortsättningen" på Smuts , båda av Katarina Wennstam. Kan STARKT rekommendera hennes böcker!!! Men nu har jag lite halvångest över att jag inte har hittat någon ny bok att börja läsa, så på tåget imorgon blir det ingen läsning , förutom kanske en Metro :(

Nu ska jag titta på tv3:s webbtv. reprisen av Design: Simon & Tomas . dom skulle tydligen göra något i svart/vitt , och det är ju min idé med mitt vard.rum så kanske man kan få små tips m.m därifrån!

Ha det bra mina underbara läsare!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

aa okej =) hur gammal är du förresten?

kallhäll .. ligger det ut emot bålsta? eller är jag helt fel ute haha!

kram

2008-11-06 @ 23:43:57
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0