Sammanfattning

Av senaste tiden typ...

I måndags var jag och fotograferades till en utställning jag ska vara med i. Var ett tag sen sist och kändes lite nervöst i början, men det släppte snabbt och blev troligen bland de häftigaste bilderna jag varit med på! Lägger in en bild som är helt orörd (tagen med min mobilkamera från en datorskärm så klaga inte! )

I onsdags var  jag på erotikmässan som tyvärr var lite av en besvikelse enligt mig, då jag hade hoppats på större utbud av sexleksakerna som såldes där. Men en del små "fynd" och två ostar kom med hem iaf.

I fredags var jag på bio! såg Step Brothers, riktigt rolig till och från! kan rekommendera den!



Ikväll ska jag åka och hämta 2 sängbord jag ska köpa från en på blocket och sen blir det nog till att hyra en film och bara mysa i min lägenhet ( som är underbart vacker med nytt parkettgolv!!! lägger upp bild senast imorgon )

Här har ni bild från fotograferingen !!

       

Kommentarer
Postat av: Emelie

häftig bild den först å så söt unge! Är det din? förstod inte riktigt =)

jag har inte tagit vägen någonstans men idag har jag dock legat i sängen hela dagen p.g.a feber



2008-11-03 @ 21:08:37
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0