norrmän spindlar och alkohol

Har inte haft någon vidare lust att skriva, men jag lovar att jag ska bli bättre.

En tjej som heter Melissa har flyttat in hos mig nu! hon är 21 år och kommer från Norge så ibland blir det lite roliga missförståenden :p ta som exempel igår när vi satt på väg in till stan och hon bara; "å fy flate!" haha det var lite roligt.

Julen firade vi den 23e, jag, mamma, bror och det var väl helt okej! och på kvällen spela jag bingolotto, men vann självklart ingenting.

Jag trodde att husspindlarna var utdöda såhär i slutet på december, men tydligen så är dom odödliga, för en stor j*vel kom krypandes över golvet så jag och Melissa slängde oss upp i soffan och bussa katten på den, men den kom undan och kröp in i min walk-in-closet och försvann spårlöst . riktigt äcklig var den.

Imorgon ska jag träffa Frida och hennes dotter som föddes i söndags! ska bli jätteroligt!! Vi ska på stan och titta lite på kläder till oss och fika på ett hundcafé.

Ha de greit :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0