myskväll i pyamas

Idag vaknade jag ganska sent. Åt några mackor och drack oboy sen bar det iväg till stan igen. Idag var det, om möjligt, ÄNNU mer folk ute. Man får ta starka och medvetna steg mot sina mål när man är ute annars blir man nog nertrampad.
När jag var klar åt jag lite mat och begav mig efter det mot Systembolaget. "Jag tror inte det är mycket folk där idag, det var inte det igår så" säger jag och tror på mig själv.... tills en folkhop syns framför oss, som jag är nära att gå förbi i all hast, innan jag ser vart hopen börjar - utanför min destination. KUL -  tillbringar ca 20 min utanför och när jag väl kommer in så finns det bara cider av allt jag ville ha :( Men men det får duga.

Pyamasen jag köpte igår som fel strlk fick min kära inneboende och hon blev så glad så glad, så ikväll såg vi (nästan) ut som en , när vi satt i likadana pyamasar brevid varann i soffan med varsin dator i knäet :p

Imorgon är det nyår och vi ville gå till Hardrock men det fanns ju självklart inga bord lediga :(  Så vi får låta ödet leda oss någonstans imorgon.


Ha det superskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0