kaos på stan

Idag var jag då inne i stan där jag träffade Frida och hennes dotter Tindra som är 8 dagar gammal idag samt hunden Kiara som hade sin plats vid fotändan i vagnen ( en liten chihuahua får ju praktiskt taget plats vart som helst ) och så klämde vi oss fram inne bland alla människor som också ville slita åt sig alla reaplagg. Herregud alltså. Och provhytterna var ju inte roliga, luktade gammal gymnastiksal och det låg galgar över hela golvet.
Men man kom ut levande med några plagg i påsen iaf. Dock måste jag åka in imorgon igen, då jag tog heeelt fel strlk på en pyamas. riktigt irriterande.

När jag kom hem la jag mig i badet och läste ut boken jag läst i någon vecka - Innan jag dör heter den. skitbra!!

Sen har jag faktiskt bara legat här i sängen med datorn på mitt ihopfällbara sängbord och bara tagit det lugnt, har inte riktigt blivit av med min j*vla förkylning jag lyckades få på julafton. Ush.


Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0