Yeah

Första inlägget av förhoppningsvis många.

Ganska mycket saker som "händer" i mitt liv nu. Ska flytta till en ny lägenhet, troligen börja skolan igen och samtidigt lämna tonåren bakom mig och bli Vuxen. Vad kommer det innebära?


Anyway.

Idag har jag varit med min min styvson och hälsat på hemma hos min mamma. Hon och min brorsson hade bakat sjukligt mycket bullar , och dom pracka på mig 1 hel påse när vi skulle hem.
Har även mina två katter där för tillfället oxå , så mysigt att träffa dom igen.

Sen ringde jag hon som bor i den lägenhet jag ska flytta in i oxå. Flyttdatumet har hittills varit 1 sep, men det ser troligen ut att bli mycket tidigare! ska träffa henne och hennes man på söndag.
Jag vill flytta in på måndag , har väntat sen i Juli , jag vill nu nu nu .

Nu är det elimination på project runway, måste se


see ya

Kommentarer
Postat av: ammie

Hoppas det går bra i Ditt vuxenliv och att Du snart får flytta in i Din efterlängtade lgh.

2008-08-14 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0