Movin' on!

Yippie! Idag var vi och pratade med dom som har bott i min nya lägenhet. Dom har redan flyttat in i sin nya lght, så den står tom redan! . Vi fick iaf 1 nyckel av dom , dom har kvar 2 fortfarande, men dom får jag när dom tagit bort alla sina saker. men iaf.
Fan vad nasty golv och tapeter det är där ändå asså. golvet är från 80talet, och väggarna säkert oxå. äckligt. Men jag ska försöka ta tag i det så fort som möjligt. anyway. Jag kommer som det ser ut nu att flytta in i lägenheten på fredag helt! kanske tilloch med innan!

Jag och L har precis kommit hem efter att ha flyttat över massa massa "småsaker" till lägenheten. Jobbigt.

Enda tråkiga idag är att glaset på en stor tavla gick sönder när vi höll på att flytta :(


Imorgon ska jag ringa runt 100 samtal .

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0