It's over between us

Fuck . Förlorat min bästa vän till en annan värld. Hon har inte dött men det här känns nästan värre. Jag orkar bara inte mer. Jag klarar inte av att ge henne det hon ber om, och det är upp till var och en att tycka om det är rätt eller fel. Tragiskt är allt jag har att säga om det iaf. Tre ord kommer upp i mitt huvud och jag ler åt det som vi en gång skrattade så mycket åt "Mamma hjälp mig"

Yes yes , movin' on

Idag har jag och L varit på stan med hans yngsta son. Jag var allmänt irriterad helt utan anledning, och på vägen till "restaurangen" som vi skulle till så var det en uppförsbacke . L går såå fort och jag hänger inte med, så jag grabbar tag i vagnen som L puttar framför sig med sonen i, och jag bokstavligt talat hänger med . Skönt tänker jag , tills L tittar på mig, tittar på min hand , tittar på mig igen lite surt , tar bort min hand och kommer genast mycket mycket längre fram än mig. Och direkt blir stegen tunga för mig igen .  ( Det här är skrivet med ironi so you know )

Till slut kom vi fram iaf och maten var god. Efter det köper jag ett par trosor för 20 kr ( fatta rean där asså) och jag är glad igen .

Nu ska jag sova ensam inatt, L sover borta. Måste klara komma över nojjan jag har skapat med att sova ensam. Jag ska äta glass och popcorn, se på film på min nya tv och spela lite spel på datorn.

Och imorgon, kära ni, ja då kommer jag sitta här med besked om när jag ska flytta in i lägenheten :)


Mjau sa katten

Ps. Höll nästan på att bränna ner lägenheten idag när jag skulle vara duktig att göra iordning en paj till L, skulle in i micron i 3 min, självklart tänker jag inte på att ta bort folien. Tyckte det lät skumt och L gick och tittade och ba; Shit det brinner. det blev brännmärke i folien men han åt den ändå :)

Kommentarer
Postat av: L

Mmm, jag märkte nog allt att du försökte åka snålskjuts med mig och lillkillen... Smart tänkt men jag kom på dig ändå :)

2008-08-16 @ 21:09:14
Postat av: Sophie

Haha, jag sover också helt ensam inatt, jag blir nästan rädd att det ska komma in en massmördare eller nåt :(



Försöööök att inte elda upp er nya lägenhet :P

2008-08-16 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0