Entusiastisk, kreativ och idealistisk ?

Jaa det är det jag ska vara tydligen. Gjorde ett test som skulle visa min personlighetstyp och vilken karriär som skulle passa just mig. ( http://se.41q.com/typ.41q?p=14685443 ) Gjorde det bara lite hastigt men tyckte det var lite halvläskigt när jag såg vilka yrken som kom upp.

"Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare."

De jag strukit under är de yrken jag har funderat på att "bli". Lite halvt creapy tycker jag. iaf. "Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer." är också väldigt jag.


Men men.... Idag har jag tagit det så lugnt man kan. kollat på tv, spelat mahjong på datan och ätit glass.

MEN !! Jag har införskaffat mig en väääldiiigt fiiiiin tv nu! Bild kommer senare, kanske när jag inviger den med att kolla reprisen av Dexter. I love

För övrigt är jag irriterad över att folk verkar ha glömt bort hur man skickar SMS , och om dom inte har drabbats av plötslig alzheimers ( http://www.alzheimerfonden.se/?id=68 ), vilket jag för vår vänskaps skull hoppas på, så förväntar jag mig en bra förklaring, inte bara någon enkel lögn. Är trött på lögner och draman.

Nu ska jag slötitta på nån film på 9an i väntan på dexter och äta vattenmelon.



Over & Out                      ( old jag vet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0