fina dagar

Sjukt att man tänker att man ska uppdatera bloggen varje kväll , men 'glömmer' bort det lika snabbt igen..

I torsdags åkte jag, Linn och Persikan till kungsan och kollade lite på 'smaka på sthlm' , nice väder och är man med Linn blir det aldrig tråkigt haha , sjuk liten sak det där ;)

I lördags gick jag , persikan, M och Frida ut på anchor en sväng - men alla var sega eller så var det bara att draget inte var så jättehärligt där så vi drog hem tidigt och fortsatte drickandet här hemma jag och M.
Vi var även lite hundvakt åt Frida's lilla hund  och M älskade honom jättemycket haha ;)

Igår åkte jag och M in och mötte Frida och lämnade Gucci , sen åkte vi till stan , åt god mat och gick på bio- perfa dag!

Här kommer lite bilder, det är roligare att kolla på än min tråkiga text.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0