Dagar som försvann..

I Torsdags var jag ute med Melissa och hennes vännina från Norge, vi hade trevligt , men jag var trött och drog hem någorlunda tidigt.

Igår var det Långfredag och dagen kändes verkligen lååååång. Jag och R åt god mat och han gjorde banana split till efterrätt som vi åt samtidigt som vi kollade igenom alla avsnitt av Solsidan på datorn :D superperfakväll!

Idag är det , som ni säkert vet, påskafton, och vi hade tänkt köpa påskmat och äta - men pallar ej vara överambitös med maten, så får bli något lätt. Känner mig ganska duktig som lagar mat varje dag så den står på bordet precis i tid tills R kommer hem , det är fan inget jag gjort förut! Och R äter det mesta jag gör, till och med mina hemmagjorda brända köttbullar :P

Imorgon är det bingolotto - då ska jag vinna ALLT hihi

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0