Helg!

Den här veckan har känts låååång. Men idag är det Fredag och det ger alltid en myskänsla.

Igår åkte jag hem till mamma's lägenhet direkt när jag vaknade och igårkväll såg jag och lillebror på någon "skräckfilm" på tv400. Den var... speciell... Instängda hette den om jag inte kommer ihåg fel. Den kan få typ 2/5 om jag skulle ge något slags betyg då det inte hände så jättemycket i den .
När lillebror lagt sig efter det tog jag med mig datorn till sängen o tittade på Year one med Jack Black, den var lite smårolig :)

Just nu är jag ensam kvar här , då lillebror är ute på äventyr och mamma är hos sin "pojkvän".
Jag njuter av lugnet och har tagit ett bad , lyssnar på bra musik och ska snart göra mig iordning för att ta mig iväg till nya köpcentrumet i Liljeholmen , där jag ska möta Persikan och hennes lille kille .
Tror dock inte att jag pallar springa runt i alla affärer då jag typ 0 kr, men en sväng till systemet blir det nog :)

Ikväll är det halloweenfester typ överallt, så får se om jag tar mig iväg på nån krog och om man ska klä ut sig , men det verkar lite överambitiöst.. Får helt enkelt vänta och se :)


Njut livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0