Torsdag

Igår var jag hemma hos min mamma till ca 20.30, tog det lugnt.

Hade samhäll första lektionen och vi började prata lite om Kvinnor och Män . Vi ska läsa om det "ämnet" närmaste framtiden och jag tror att det kan bli roligt faktiskt. Jag tror dock att det kan bli väldigt olika åsikter om vad kvinnor är "till för" samt vad män är "till för" då många i min klass är av utländskt påbrå. Men det kan ju vara intressant.

Efter skolan åkte jag hem och snickaren som ska lägga mitt golv hade satt en lapp på min brevlåda där han ville att jag skulle ringa upp honom och boka tid. Så på Måndag kommer dom och börjar lägga det nya golvet!! Riktigt skönt!

Ska snart börja röra mig till mamma igen, hon har lagat rotmos med fläsklägg!! MUMS!!


Mjau

Höll på att glömma! : På Måndag ska jag även fotografera de sista bilderna till utställningen , hoppas de blir bra! 


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

så söt bild på er =)

Postat av: Amanda Eklund

ner med Du är vad du äter, pengarna kan gå till något mycket bättre!

2008-10-28 @ 22:22:53
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0