So tired

Fyfan vad trött jag har varit idag. en minut kändes som 30 i skolan och jag nickade till flera gånger över boken jag läste.

Har även varit superdeppig och känslig hela dagen och känns som allt gått åt helvete för mig idag ..
På vägen hem satte jag mig och fortsatte läsa min bok och tänkte att snart är jag hemma och kan stänga in mig. Men inte fan ska det bli som jag vill, nej då - en station innan det jag ska gå av så säger tågtanten i högtalaren att alla måste gå av pga ett fel längre fram. ja herregud . mitt i rusningstrafiken ska alla på samma bussar och jag kommer inte med den första. står och väntar och tränger mig före i kön när bussen väl kommer . NU kommer jag snart hem tänker jag . MEN självklart lägger dom ny asfalt så en bussresa på 10 min tog ca 40. KUL


Imorgon ska jag gå och lyssna på en författare som ska prata på ett bibliotek med min klass men inte förrens vid 18 tiden så jag tänker åka hem till min mamma och försöka släppa barnlängtan och lghtsångesten för ett tag. och kanske tigga lite mat :p


Jessica jag tror vi kan ses i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0