New addiction

Känner mig redan beroende av fruktsallad. Har köpt ännu mer frukt idag och nu ska jag snart börja göra iordning den.

Jag har fått nojja på barn och har halvångest över att jag ser dom överallt och fler och fler i min "närhet" blir gravida. Inte blev det bättre när jag träffade en gammal klasskompis till mig på pendeln imorse med hennes 1åriga son. ush jag blir deprimerad.

Måste uppehålla tankarna med julpyntsdrömmar samt tv + fruktsallad.

Nu blir det sjukhuset under tiden jag skär frukt  och har räknat med att bli klar lagom till 20 då färjan börjar !




Alltsåå det är svårt att förklara


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAAHAHA

Det är svårt att förklara :P

2008-10-13 @ 19:52:24
URL: http://foltern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0