Jag kommer inte upp!

Igår var jag ensam hemma hos mig. Jag vilade från 15  till typ 19, satte mig framför tv:n till typ 1 och la mig och sov igen och vakna igen 10.30 imorse. fatta utvilad där asså :p

Idag har jag och Sandra hjälpt en kompis att bära in saker i hans nya lägenhet och vi ska sova här inatt.

Vi har fixat lite här i hans lght och sen var vi hungriga och gick till en typ pizzeria/restaurang och åt oxfilé med kantarellstuvning ( stod i menyn att det var kantarellSÅS men såg ut som typ katarellgegga :P ) och potatisgratäng.
På vägen hem gick vi med magarna i vädret och det kändes som vi skulle föda vilken minut som helst haha.

När vi kommit hem skulle hon såklart röka och hon får ej röka vid fönstret här för det luktar h*ra då, så smarta carro kommer på att det bara är ca 0.5 meter till marken utanför fönstret, så hon kan hoppa ut och röka där. Då säger hon självklart att jag ska bevisa att det verkligen ÄR så lätt. Så jag hoppar ut... och med ens inser jag att det inte var så smart. Jag får halvpanik och vill komma in, hjälp sandra hjälp säger jag. men hon bara skrattar och jag får hoppa in genom fönstret och kravla mig upp och sträcker benet och ramlar in. INTE ROLIGT. så vi går tillslut utanför porten så hon får röka sin j*vla cigg. :(

Vi har gjort lghten till en riktig pundarlya nu asså :p har använt det gamla trasiga lilla kylskåpet som vard.rumbord haha
han skulle döda oss om han såg hur det såg ut :D

Men nu ska vi äta mer vattenmelon och kolla tv .


      Sandra sover nästan haha

Mjau said the cat


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahahaha jag sover inte alls jag blundade bara!



MJAAAAUUUU

2008-10-05 @ 20:31:43
URL: http://foltern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0