Inte så roligt faktiskt

Har precis kommit hem , har varit och köpt bord ute i skogen. ( Ingarö ) Det var kolsvart och jag var jätterädd. Det sprang ut en räv mitt i vägen och det var tur att man inte "råkade" köra över den :D

Så nu har jag ett matbord iaf!! gammaldagsstuk och allt , med fyra stolar. Väldigt fint och väldigt bra! Nu är det bara en skänk , en fotölj och det nya golvet jag måste fixa. Sen är jag nog ganska halvnöjd för tillfället.

Imorgon har jag sovmorgon till 12.45 RIKTIGT NICE! Hoppas jag kan sova länge, och inte vaknar typ 9 som jag fått ovanan att göra. Jag tror att någon kanske har smittat mig med något virus, jag har lite halvont i halsen och haft huvudvärk till och från hela dagen idag. Hoppas det går över.


  
Mitt bord! (bilden är från annonsen på blocket, ej mitt kök och extraskivan har jag tagit bort)



Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0