IKEA

förlåt att jag ej har skrivit på typ 100 år har haft lite fullt upp.


Jag sitter just nu och har målarfärg över hela mig ( se bild ) efter att jag själv målat klart äckelhallen. om det inte räcker nu så begår jag självmord. Har kvar att måla sovrum + kök. fyfan.



Jag ska sälja min sänggavel då jag har ändrat mig om inredningen så nu har jag värsta mysfaktorn på G. Yeah.

Nu har jag massa saker att göra innan sovdags. bland annat: fixa gardiner i lghten, lägga ut matta i hallen, byta gardiner i sovrummet, byta ut de 2 gamla täckena i sängen till det stora nya, bädda om, fixa med blommor m.m
Ush jag blir trött bara av att tänka på det.

Ska blir bättre med uppdatering!!! promise!


Grr

PS. någon månad gammal bild på mig. "Uppdaterad Caroline" som Johanna sa :) (hemsk bild men får funka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0