Höstlov!

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, inte haft så mycket att skriva om , och har ju faktiskt lov nu så då vill jag bara ta det lugnt och har varit hos min mamma några gånger.

Snickarna håller på att lägga golv hos mig för fullt och dom blir klara imorgon, så jag har burit alla möbler fram och tillbaka, först ALLA möbler ut till matsalen, sen ALLA möbler in i sovrummet. Kul det ska bli att flytta tillbaka dom till sina rätta platser sen och montera ihop sängramen *inte* Men då har jag fått mitt golv som jag så länge längtat efter iaf!!

Sen är jag ju inte säker på att jag ska behålla Hela sängramen heller, utan endast en del av den.. speciellt efter att den råkade gå sönder när vi tyckte att vi kunde flytta hela sängramen utan att montera ner den. smart

Ikväll ska jag kanske bli bjuden på erotikmässan , ska bli lite småkul att titta runt där, och kanske hitta några fina piercingsmycken och sånt !



Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: mcdonalds fram till 30 januari =)

2008-10-29 @ 18:31:33
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

absolut =D nacka! vid vikdalen där nedanför forum typ!

2008-10-29 @ 22:03:35
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tar en halvtimma kommunalt så det är egentligen inte så långt men jag är lat och bussarna åker ju lite som de vill! :P

2008-10-30 @ 18:45:34
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0